021-88060535

@Column1

ارمنستان یکی از دیدنی ترین کشورهای همسایه ایران است که بازدید از آن معمولا برای توریستان جالب است. معمولا وقتی صحبت از سفر به ارمنستان می شود، سوالی که بیشتر از هر سوالی ذهن توریستان را درگیر می کند، این است که هزینه سفر به ارمنستان چقدر است؟ ما امروز می خواهیم هزینه های سفر به ارمنستان را بررسی کنیم تا به این سوال پاسخ مشخصی دهیم.

@val3

هزینه سفر به ارمنستان

با چقدر پول می توان به ارمنستان سفر کرد؟

اگر شما بخواهید به ارمنستان سفر کنید، باید یک تور ارمنستان رزرو کنید و یک هزینه هم بابت هزینه های روزانه در ارمنستان همراه خودتان داشته باشید. تورهای ارمنستان معمولا شامل بلیط هواپیما ارمنستان، رزرو هتل در ارمنستان و همین طور سرو صبحانه می شوند. اما مسلما شما هزینه های دیگری هم در طول سفر به ارمنستان خواهید داشت. این بدین معنی است که شما باید علاوه بر هزینه رزرو تور ارمنستان یک بودجه هم برای خرید و خورد و خوراک و تفریح در هزینه های دیگر در ارمنستان داشته باشید. اول از همه بهتر است که یک تماس با آژانس مسافرتی آذین گشت بگیرید تا نرخ قیمت تورهای ارمنستان دستتان بیاید. بعد هم ادامه مطلب را بخوانید تا یکی یکی دیگر هزینه های ارمنستان را با هم برآورد کنیم. خوب است این را بدانید که به عقیده توریستان دیگر، خرج خورد و خوراک یک نفر در یک روز (با در نظر گرفتن صبحانه) حدود 4،000 درام ارمنستان می شود. این یعنی اگر شما صبحانه را در هتل خودتان در ارمنستان میل کنید، این هزینه برایتان پایین تر هم می شود. ضمنا معمولا توریستان در تور ارمنستان روزانه 500 درام را هم خرج تفریح و خرید بلیط جاذبه های گردشگری ارمنستان و کارهای اینچنینی می کنند. البته هزینه های سفر به ارمنستان فقط به هزینه خورد و خوراک و تفریح محدود نمی شود و مسلما شما باید هزینه ای را هم به عنوان هزینه تردد در ارمنستان و استفاده از تاکسی و اتوبوس و وسایل حمل و نقل اینچنینی در ارمنستان کنار بگذارید. با این حساب به شما توصیه می کنیم که حدودا 1،000 تا 1،500 درام بیشتر به ازای هر روز اقامتتان در ارمنستان همراهتان داشته باشید تا هزینه های اینچنینی را هم پوشش دهید.

@val3

چقدر پول با خودمان به ارمنستان ببریم؟

با تمام مواردی که گفته شد، اگر این اعداد را در ماشین حساب وارد کنیم، می بینیم که شما باید به صورت میانگین 5،500 تا 6،000 درام داشته باشید تا بتوانید یک روز در ارمنستان اقامت کنید. یعنی اگر شما می خواهید 4 روز در ارمنستان اقامت داشته باشید، باید حدودا 4 برابر این مبلغ یعنی حدود 22،000 تا 24،000 درام با خودتان به ارمنستان ببرید. اگر هم دو نفر باشید، باید این هزینه را برای خودتان دو برابر کنید. البته اگر فرزند دارید، نیازی نیست که همین مبلغ را برای اقامت فرزندتان هم در نظر بگیرید. چراکه به هر حال هزینه خورد و خوراک و حتی بلیط جاهای دیدنی ارمنستان برای کودکان پایین تر است. نکته دیگر اینکه اگر به خرید از مراکز خرید ارمنستان علاقه داشته باشید، باید یک بودجه ای هم برای خرید در ارمنستان در نظر بگیرید. چراکه در شهر ایروان در ارمنستان یک سری مراکز خرید جذاب وجود دارد که خرید لباس از آن ها برای شما هم می تواند تجربه جالبی باشد.

برای رزرو تور ارمنستان از تهران می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی آذین گشت تماس بگیرید. همچنین می توانید برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما خود به هر نقطه از جهان و ایران به وب سایت آذین گشت مراجعه کنید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما ارمنستان را هم در وب سایت آذین گشت انجام دهید.

@val3