درباره ی جاکارتا

جاکارتا پایتخت کشور اندونزی و یکی از زیباترین و توریستی ترین شهرهای اندونزی به حساب می آید. جاکارتا در سواحل شمال غربی جزیره جاوه در اندونزی واقع شده است و بزرگترین شهر اندونزی به شمار می آید. جاکارتا در طول تاریخ تحت تاثیر فرهنگ های گوناگونی مثل چینی، هندی، عربی و اروپایی قرار گرفته است و این ترکیب فرهنگی در معماری، خورد و خوراک و حتی زبان مردم جاکارتا نمود پیدا کرده است.

ایده آل ترین زمان برای بازدید از جاکارتا

ماه های تابستانی سال بهترین زمان برای سفر به جاکارتا به حساب می آیند. دلیلش هم این است که در این ماه ها، هوای جاکارتا بارانی نیست و به همین دلیل گشت و گذار در جاکارتا و بازدید از جاذبه های گردشگری جاکارتا در طول این ماه ها راحت است.

فرودگاه جاکارتا

فرودگاه بین المللی سوئکارنو-هتا در جاکارتا به عنوان پرترددترین و مشهورترین فرودگاه اندونزی شناخته می شود. شما هم می توانید برای بازدید از جاکارتا رزرو بلیط هواپیما اندونزی خود را به مقصد فرودگاه سوئکارنو-هتا جاکارتا انجام دهید.

هتل های جاکارتا

از آنجایی که جاکارتا شهر بزرگی است و یکی از توریستی ترین شهرهای اندونزی به حساب می آید، هتل های متنوعی در آن ساخته شده است و شما می توانید بنا بر بودجه و سلیقه خود یکی از آن ها را برای اقامت چند روزه تان در جاکارتا انتخاب کنید. اما اگر بخواهیم صحبت از بهترین هتل های 5 ستاره جاکارتا کنیم، باید نام هتل هایی مثل هتل ریتز کارلتون جاکارتا، هتل شانگری لا جاکارتا و هتل اندونزی کمپینسکی جاکارتا را ذکر کنیم.

مراکز خرید جاکارتا

اگر شما هم اهل خرید هستید، مطمئنا عاشق مراکز خرید جاکارتا می شوید. توصیه ما به شما این است که حتما در تور جاکارتا سری به بهترین مراکز خرید جاکارتا مثل مرکز خرید بزرگ اندونزی، مرکز خرید مال تامان آنگرک جاکارتا، مرکز خرید گانداریا سیتی جاکارتا و مرکز خرید پلازا سنایان جاکارتا دیدن کنید.

رستوران های جاکارتا

رستوران بندر جاکارتا یکی از بهترین رستوران های جاکارتا در سرو غذاهای دریایی است. از طرفی رستوران اوکو بهترین رستوران جاکارتا در سرو غذاهای ژاپنی، رستوران لو کوارتیر بهترین رستوران جاکارتا در سرو غذاهای فرانسوی و رستوران لارا جانگ گرانگ بهترین رستوران جاکارتا در سرو غذاهای اندونزیایی به حساب می آیند. همان طور که مشخص است، شما با هر ذائقه ای می توانید غذاهای محبوبتان را در رستوران های جاکارتا پیدا کنید و از این بابت نیازی به نگرانی وجود ندارد.

جاذبه های گردشگری جاکارتا در تور جاکارتا

میدان مردکا بزرگترین میدان جاکارتا و یکی از اصلی ترین اماکن دیدنی جاکارتا محسوب می شود. در مرکز این میدان یک بنای یادبود ملی ساخته شده است که به نوعی سمبل جاکارتا به حساب می آید و از این نظر معمولا آن را به عنوان یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری جاکارتا می شناسند. میدان فاتاهیلا و میدان لاپانگان بانتنگ نیز از دیگر میادین اصلی شهر جاکارتا و از مهمترین جاذبه های گردشگری جاکارتا محسوب می شوند. مسجد استقلال، موزه بانک اندونزی، گالری ملی جاکارتا، موزه ملی جاکارتا، موزه باهاری، موزه سجارا و قبرستان تاریخی جاکارتا نیز از دیگر اماکن دیدنی جاکارتا هستند که بازدید از هر کدامشان جذابیت های خاص خودش را دارد. شهر مینیاتوری تامان با خانه های سنتی و زیبایش هم از دیگر جاذبه های گردشگری جاکارتا است که به هیچ عنوان نباید فرصت بازدید از آن را در تور جاکارتا از دست بدهید. معبد جین دی یوان نیز از دیگر اماکن دیدنی جاکارتا است که معمولا توریستان از بازدید از آن استقبال می کنند. از همه این ها گذشته در نزدیکی جاکارتا و در نزدیکی ساحل آن چندین و چند جزیره کوچک وجود دارد که با نام هزارجزیره جاکارتا شناخته می شوند و بازدید از آن ها نیز تجربه جالبی است که فقط در تور جاکارتا می توانید کسب کنید. سواحل جاکارتا نیز از دیگر جاذبه های توریستی جاکارتا هستند و زیباییشان وصف نشدنی است.

تفریحات جاکارتا در تور جاکارتا

دریم پارک یک مجموعه تفریحی بزرگ در جاکارتا است که شامل یک شهربازی هم هست و شما هم می توانید یک روز عالی و جذاب را در آن سپری کنید. اگر هم اهل هیجان هستید، می توانید به پارک آبی مجموعه دریم پارک یا شهر رویایی جاکارتا بروید و از امکانات تفریحی این قسمت از پارک استفاده کنید. از طرفی می توانید انواع و اقسام تفریحات آبی را در سواحل جاکارتا تجربه کنید و روزهایی سرشار از هیجان را در تور جاکارتا سپری کنید و با یک دنیا انرژی مثبت به خانه برگردید.

ارز جاکارتا

ارز رایج در جاکارتا، روپیه اندونزی است. شما می توانید قبل از سفر به جاکارتا با تور جاکارتا ارز مورد نیاز خود را از صرافی های معتبر تهیه کنید.

صحبت کردن با مردم جاکارتا

بعضی از مردم جاکاتا با زبان انگلیسی آشنایی دارند و به همین دلیل اگر شما هم آشنایی نسبی با زبان انگلیسی داشته باشید، می توانید بدین شکل منظور خود را به مردم جاکارتا برسانید.

وسایل حمل و نقل در جاکارتا

برای تردد در جاکارتا می توانید از اتوبوس، اتوبوس بی آر تی، مترو و همین طور تاکسی استفاده کنید. از طرفی می توانید برای تردد ارزان و سریع در جاکارتا از تاکسی موتوری ها نیز بهره ببرید.

چرا تور جاکارتا با آژانس مسافرتی آذین گشت

آژانس مسافرتی آذین گشت مجری مستقیم و تخصصی تور جاکارتا در تهران است، پروازهای جاکارتا و هتل های جاکارتا گارانتی آذین گشت بوده و آژانس آذین گشت تضمین بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت تور جاکارتا را به شما مسافران گرانقدر می دهد.تور های مسافرتی جاکارتا با آژانس آذین گشت به همراه متنوع ترین گشت های شهری می باشند.آژانس آذین گشت در سال جدید تور جاکارتا را به شکل خاص و ویژه ای برای مسافرین محترم خود برگزار می نماید. همواره کوشش و تلاش شده است تا بهترین خدمات را در تور جاکارتا ارائه دهیم.در تور ارزان جاکارتا شرایط را بگونه ای برای شما عزیزان و مسافرین محترم فراهم خواهیم کرد تا با کمترین پول و هزینه و کمترین نگرانی برای تور جاکارتا و تور جاکارتا ، بیشترین لذت را از سفرتان با تور ارزان بالی از تهران ببرید. آذین گشت پکیج های مختلفی برای تور جاکارتا ارزان و تور جاکارتا تابستان 99 را خدمت شما ارائه کرده است تا با توجه به بودجه مورد نظرتان،بهترین انتخاب تور اندونزی لحظه آخری را داشته باشید.با خیالی آسوده و راحت با آژانس مسافرتی آذین گشت به هر کجای جهان سفر کنید.