021-88060535

@Column1

اگر شما هم قرار است که نوروز امسال تان را به گونه ای متفاوت و با یک حس وحال خیلی جالب و خاص در شهر آنتالیا بگذرانید، اول از همه باید به شما تبریک بگوییم. چراکه مسلم است که اتفاقات خوبی در هتل های لوکس و جذاب آنتالیا در انتظارتان هستند و مسلما با برنامه های شاد و سرزنده ای که در این شهر در انتظارتان خواهند بود، نوروزتان به یادماندنی تر از همیشه رقم خواهد خورد. حالا اگر شما به عنوان یکی از توریستان نوروز امسال در آنتالیا می خواهید بدانید که هوای آنتالیا در نوروز چطور است و باید برای سفر نوروزی به آنتالیا چه لباس هایی همراهتان ببرید، از شما دعوت می کنیم که این مطلب را مطالعه کنید. در ادامه به شما می گوییم که هوای آنتالیا در نوروز چطور است؟ آیا امکان شنا در آنتالیا در نوروز وجود دارد؟ آیا می توان در ایام نوروز در آنتالیا آفتاب گرفت؟ ضمنا حتما به این سوال هم در ادامه پاسخ می دهیم که چه لباس هایی برای سفر نوروزی به آنتالیا مناسب هستند؟ پس با ما همراه باشید.

@val3

هوای آنتالیا در نوروز چطور است؟

هوای آنتالیا در نوروز

خوب است این را بدانید که حوالی نوروز در آنتالیا میانگین دمای هوا در شب بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد و در شب بین 8 تا 11 درجه سانتیگراد می شود. در ضمن در این زمان از سال بین 7 تا 8 ساعت از روز آفتابی خواهد بود و امکان اینکه بعضی از روزهای نوروزی در آنتالیا باران هم ببارد، وجود دارد. این یعنی هوای آنتالیا در نوروز نه آنقدرها سرد و نه آنقدرها گرم است. در ضمن مشخص است که هوای آنتالیا در شب های نوروزی کمی سرد می شود.

@val3

دمای آب دریای آنتالیا در نوروز

احتمالا شما هم دوست دارید که بدانید دمای آب دریای آنتالیا در ایام نوروز حدودا چقدر است و آیا امکان شنا در آنتالیا در ایام نوروز وجود دارد یا نه. برای این منظور باید به شما بگوییم که دمای آب دریای آنتالیا در ایام نوروز در حدود 16 تا 17 درجه سانتیگراد است. با این حساب بعضی از افرادی که سرمایی نیستند، در ایام نوروز در آنتالیا شنا می کنند و در مقابل بعضی ها ترجیح می دهند که شنا نکنند. در این میان بعضی از افراد هم در ساعات آفتابی روز در سواحل آنتالیا آفتاب می گیرند. نکته دیگر اینکه اگر شما سرمایی هم باشید، می توانید در صورت تمایل از استخرهای سرپوشیده هتل های آنتالیا یا استخرهای آب گرم آن ها استفاده کنید و بدین شکل شنا در آنتالیا در ایام نوروز را تجربه کنید. لازم به ذکر است که هتل های آنتالیا و علی الخصوص هتل های 5 ستاره این شهر به قدری مجهز هستند که حتی اگر در یک روز از اقامتتان در این شهر باران ببارد و هوا هم سرد باشد، باز شما در آن ها سرگرم خواهید بود و باز هم امکانات تفریحی زیادی در آن ها در انتظارتان خواهند بود.

@val3

لباس های مناسب برای سفر نوروزی به آنتالیا

این را باید به شما بگوییم که هوای آنتالیا به دلیل اینکه رطوبت دارد و به دلیل اینکه این شهر در کنار دریاست، گرم تر از آنی به نظر می رسد که اعداد و ارقام مربوط به میانگین دمای هوای این شهر می گویند. پس بهتر است که شما چند مدل مختلف لباس با خودتان به آنتالیا ببرید تا هم اگر هوا آفتابی و گرم بود و هم اینکه اگر هوا بارانی و خنک بود، در هر صورت لباس مناسبی همراهتان داشته باشید. در ضمن به شما توصیه می کنیم که وقتی در حال بستن چمدانتان برای سفر نوروزی به آنتالیا بودید، حتما یک چتر هم در چمدانتان قرار دهید تا بتوانید در روزهای بارانی هم در این شهر قدم بزنید، در آن گشت و گذار کنید و خاطرات خوبی در این شهر برای خودتان بسازید.

در آخر ما نوروز فراموش نشدنی و خاطره انگیزی را در آنتالیا برایتان آرزو می کنیم و امیدواریم که سال جدید برایتان سالی سرشار از انرژی مثبت باشد. برای رزرو تور نوروزی آنتالیا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی آذین گشت تماس بگیرید. همچنین می توانید برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما خود به هر نقطه از جهان و ایران از جمله رزرو آنلاین بلیط هواپیما آنتالیا به وب سایت آذین گشت مراجعه کنید.